27.-28.07.2013 Nowlan Park, Kilkenny, Ireland GRANDE FINALE!

Tänne kaikki keskustelu vuoden 2013 kiertuesta
KaSTown
Drive All Night

Re: 27.-28.07.2013 Nowlan Park, Kilkenny, Ireland GRANDE FIN

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

Jenni kirjoitti:
Laukku kirjoitti:Mä en kestä teitä!!!!!!!!!!! Mäkin haluan mukaan!!! Meniskö joku mun sijasta partsaleirille töihin ko. vkonloppuna... :twisted:
Ei leiri yhtä naista kaipaa, vai miten se menikään... ;)
Niin, ainoastaan sua. Ostithan jo kaikki liput ja varasit THL-kuljetuksen?
Jenni
Gypsy Biker

Viesti Kirjoittaja Jenni »

KaSTown kirjoitti:
Jenni kirjoitti:
Laukku kirjoitti:Mä en kestä teitä!!!!!!!!!!! Mäkin haluan mukaan!!! Meniskö joku mun sijasta partsaleirille töihin ko. vkonloppuna... :twisted:
En oo ostanut mitään enkä varannut mitään, vaikka tää vertaistukiryhmä on kyllä enemmänkin yllytä hullua- ryhmä... :lol: Ehkä saatan just surffailla tutkimassa lentoja Helsinki-Dublin-Helsinki...
... we're gonna get to that place
where we really want to go
and we'll walk in the sun
KaSTown
Drive All Night

Viesti Kirjoittaja KaSTown »

Jenni kirjoitti:
KaSTown kirjoitti:
Jenni kirjoitti:
En oo ostanut mitään enkä varannut mitään, vaikka tää vertaistukiryhmä on kyllä enemmänkin yllytä hullua- ryhmä... :lol: Ehkä saatan just surffailla tutkimassa lentoja Helsinki-Dublin-Helsinki...
Älä vaan katso Norwegianin tai Aer Linguksen sivuja. Niillä on jopa suoria lentoja Suomeen ja voit vahingossa haksahtua.
Jenni
Gypsy Biker

Viesti Kirjoittaja Jenni »

Huonosti löytyy lentoja tai sitten en vaan osaa... Onneks on kalliita nuo lennot, muuten mopo taitais olla jo kaukana. Ei oo tästä ollu vielä kotonakaan puhetta :oops: .
... we're gonna get to that place
where we really want to go
and we'll walk in the sun
Hansu
Growin' Up

Viesti Kirjoittaja Hansu »

Hups.. Näitä viestejä lukiessa oli pakko hommata lippu sunnuntain keikalle, lennot myös ostettu, mutta majoitus vielä uupuu. Dubliniin kuitenkin ajattelin majoittua, eli jos bussia/autoa ollaan hommaamassa niin mukana ollaan välillä dublin-kilkenny-dublin :) Lompakko kyllä hutaa tyhjyyttään tämän kesän jälkeen :/
kekko
Mr. Podcast

Viesti Kirjoittaja kekko »

Hansu kirjoitti:Hups.. Näitä viestejä lukiessa oli pakko hommata lippu sunnuntain keikalle, lennot myös ostettu, mutta majoitus vielä uupuu. Dubliniin kuitenkin ajattelin majoittua, eli jos bussia/autoa ollaan hommaamassa niin mukana ollaan välillä dublin-kilkenny-dublin :) Lompakko kyllä hutaa tyhjyyttään tämän kesän jälkeen :/
Menepä bussiketjuun kertomaan aikeistasi: http://www.thishardland.fi/viewtopic.php?f=16&t=838" onclick="window.open(this.href);return false;
It ain't no sin to be glad you're alive
jersey_girl
Factory

Viesti Kirjoittaja jersey_girl »

Ei kukaan viitsisi auttaa vakuuttamaan perhettäni Kilkenny-keikkojen välttämättömyydestä? Ei apua, mä en voi lukea tätä ketjua, mieli halajaa reissuun niin mahdottomasti!!!
I got a song to sing, keep me out of the cold
kekko
Mr. Podcast

Viesti Kirjoittaja kekko »

jersey_girl kirjoitti:Ei kukaan viitsisi auttaa vakuuttamaan perhettäni Kilkenny-keikkojen välttämättömyydestä? Ei apua, mä en voi lukea tätä ketjua, mieli halajaa reissuun niin mahdottomasti!!!
En edes ollut Milanossa. Mutta KasTownin kommentti jossain ketjussa jäi mieleeni: "en jättäisi Kilkennyä väliin mistään hinnasta"
It ain't no sin to be glad you're alive
Ile
Saved by rock'n'roll

Viesti Kirjoittaja Ile »

jersey_girl kirjoitti:Ei kukaan viitsisi auttaa vakuuttamaan perhettäni Kilkenny-keikkojen välttämättömyydestä? Ei apua, mä en voi lukea tätä ketjua, mieli halajaa reissuun niin mahdottomasti!!!
Laita perhe selailemaan Kirjaa ja kerro siitä, että Kilkenny saattaa olla viimeinen mahdollisuus ikinä. "Kukaan ei vanhana muistele hetkiä, jolloin tiskas tai imuroi/Siis jätä astiat altaaseen silloin kun sielussa salamoi", kuten A. Kela asian ilmaisee.
Let go of the little distractions
Hold close to the ones that you love
Cause we won't all be here this time next year
So while you can, take a picture of us
Laukku
Downbound Train

Viesti Kirjoittaja Laukku »

Niinpä.... :twisted: :twisted:
Now mister the day the lottery I win I ain't ever gonna ride in no used car again.
Vastaa Viestiin