Niin, ainoastaan sua. Ostithan jo kaikki liput ja varasit THL-kuljetuksen?Jenni kirjoitti:Ei leiri yhtä naista kaipaa, vai miten se menikään...Laukku kirjoitti:Mä en kestä teitä!!!!!!!!!!! Mäkin haluan mukaan!!! Meniskö joku mun sijasta partsaleirille töihin ko. vkonloppuna...
27.-28.07.2013 Nowlan Park, Kilkenny, Ireland GRANDE FINALE!
Re: 27.-28.07.2013 Nowlan Park, Kilkenny, Ireland GRANDE FIN
En oo ostanut mitään enkä varannut mitään, vaikka tää vertaistukiryhmä on kyllä enemmänkin yllytä hullua- ryhmä...KaSTown kirjoitti:Niin, ainoastaan sua. Ostithan jo kaikki liput ja varasit THL-kuljetuksen?Jenni kirjoitti:Ei leiri yhtä naista kaipaa, vai miten se menikään...Laukku kirjoitti:Mä en kestä teitä!!!!!!!!!!! Mäkin haluan mukaan!!! Meniskö joku mun sijasta partsaleirille töihin ko. vkonloppuna...

... we're gonna get to that place
where we really want to go
and we'll walk in the sun
Älä vaan katso Norwegianin tai Aer Linguksen sivuja. Niillä on jopa suoria lentoja Suomeen ja voit vahingossa haksahtua.Jenni kirjoitti:En oo ostanut mitään enkä varannut mitään, vaikka tää vertaistukiryhmä on kyllä enemmänkin yllytä hullua- ryhmä...KaSTown kirjoitti:Niin, ainoastaan sua. Ostithan jo kaikki liput ja varasit THL-kuljetuksen?Jenni kirjoitti:Ei leiri yhtä naista kaipaa, vai miten se menikään...Laukku kirjoitti:Mä en kestä teitä!!!!!!!!!!! Mäkin haluan mukaan!!! Meniskö joku mun sijasta partsaleirille töihin ko. vkonloppuna...Ehkä saatan just surffailla tutkimassa lentoja Helsinki-Dublin-Helsinki...
Huonosti löytyy lentoja tai sitten en vaan osaa... Onneks on kalliita nuo lennot, muuten mopo taitais olla jo kaukana. Ei oo tästä ollu vielä kotonakaan puhetta
.

... we're gonna get to that place
Hups.. Näitä viestejä lukiessa oli pakko hommata lippu sunnuntain keikalle, lennot myös ostettu, mutta majoitus vielä uupuu. Dubliniin kuitenkin ajattelin majoittua, eli jos bussia/autoa ollaan hommaamassa niin mukana ollaan välillä dublin-kilkenny-dublin
Lompakko kyllä hutaa tyhjyyttään tämän kesän jälkeen :/

Menepä bussiketjuun kertomaan aikeistasi: http://www.thishardland.fi/viewtopic.php?f=16&t=838" onclick="window.open(this.href);return false;Hansu kirjoitti:Hups.. Näitä viestejä lukiessa oli pakko hommata lippu sunnuntain keikalle, lennot myös ostettu, mutta majoitus vielä uupuu. Dubliniin kuitenkin ajattelin majoittua, eli jos bussia/autoa ollaan hommaamassa niin mukana ollaan välillä dublin-kilkenny-dublinLompakko kyllä hutaa tyhjyyttään tämän kesän jälkeen :/
It ain't no sin to be glad you're alive
- jersey_girl
- Factory
Ei kukaan viitsisi auttaa vakuuttamaan perhettäni Kilkenny-keikkojen välttämättömyydestä? Ei apua, mä en voi lukea tätä ketjua, mieli halajaa reissuun niin mahdottomasti!!!
I got a song to sing, keep me out of the cold
En edes ollut Milanossa. Mutta KasTownin kommentti jossain ketjussa jäi mieleeni: "en jättäisi Kilkennyä väliin mistään hinnasta"jersey_girl kirjoitti:Ei kukaan viitsisi auttaa vakuuttamaan perhettäni Kilkenny-keikkojen välttämättömyydestä? Ei apua, mä en voi lukea tätä ketjua, mieli halajaa reissuun niin mahdottomasti!!!
It ain't no sin to be glad you're alive
Laita perhe selailemaan Kirjaa ja kerro siitä, että Kilkenny saattaa olla viimeinen mahdollisuus ikinä. "Kukaan ei vanhana muistele hetkiä, jolloin tiskas tai imuroi/Siis jätä astiat altaaseen silloin kun sielussa salamoi", kuten A. Kela asian ilmaisee.jersey_girl kirjoitti:Ei kukaan viitsisi auttaa vakuuttamaan perhettäni Kilkenny-keikkojen välttämättömyydestä? Ei apua, mä en voi lukea tätä ketjua, mieli halajaa reissuun niin mahdottomasti!!!
Let go of the little distractions
Hold close to the ones that you love
Cause we won't all be here this time next year
So while you can, take a picture of us
Hold close to the ones that you love
Cause we won't all be here this time next year
So while you can, take a picture of us
Niinpä....jersey_girl kirjoitti:Ei kukaan viitsisi auttaa vakuuttamaan perhettäni Kilkenny-keikkojen välttämättömyydestä? Ei apua, mä en voi lukea tätä ketjua, mieli halajaa reissuun niin mahdottomasti!!!

Now mister the day the lottery I win I ain't ever gonna ride in no used car again.