27.-28.07.2013 Nowlan Park, Kilkenny, Ireland GRANDE FINALE!
Re: 27.-28.07.2013 Nowlan Park, Kilkenny, Ireland GRANDE FIN
Tuntuuko uusi pöytä paremmalta kuin entinen?
Ei viksusti, mutta rehellisesti.
- marymcwave
- Lucky Man
;D Just meinasin kysyä samaapesku kirjoitti:Tuntuuko uusi pöytä paremmalta kuin entinen?

"The reason I'm running for president is because I can't be Bruce Springsteen."
President Barack Obama
President Barack Obama
Jenni! Täten opastamme sinua tässä vaikeassa tilanteessa: lähden Kilkennyyn. Hop hop!Jenni kirjoitti:Niin totta...Ile kirjoitti:Ei muuta kuin matkaan mukaan. Ei niitä myöhemmin mieti, että mihin meni rahaa vaan mitä teki. Jos tämä on viimeinen ESB-kiertue, niin "olin viimeisillä Euroopan keikoilla" vai "en lähtenyt, vaikka ei oikeastaan ollut esteitäkään".Jenni kirjoitti:Voi apua... Oon ihan hilkulla langeta. Vielä pikkuinen järjenhiven toppuuttelee, liittyen majoitukseen kun en oo ollenkaan ehtinyt sitä tutkia. Rahaakin SAATTAISI loppukesällä olla.
-
- Lucky Man
Jenni kirjoitti:Voi apua... Oon ihan hilkulla langeta. Vielä pikkuinen järjenhiven toppuuttelee, liittyen majoitukseen kun en oo ollenkaan ehtinyt sitä tutkia. Rahaakin SAATTAISI loppukesällä olla.
Varasin eilen hotellin Dublinista, siellä on majoitusta tarjolla vaikka kuinka paljon. Kilkenny on loppuunmyyty, jostain 40-50 km päästä voi jotain löytää.
Mukaan vaan

I'll keep movin' through the dark with you in my heart, my blood brother.
Minä varasin kanssa hotellin Dublinista nyt. The Gate Hotel. Yhden tähden hotelli, en tiedä missä. Varmasti laadukas. Google mapsin perusteella läävä keskellä kaupunkia, suits me.
Let go of the little distractions
Hold close to the ones that you love
Cause we won't all be here this time next year
So while you can, take a picture of us
Kappas, olemme sitten samassa laatumajoituksessa. Foorumibussin lähtöpiste alkaa hahmottua?Ile kirjoitti:Minä varasin kanssa hotellin Dublinista nyt. The Gate Hotel. Yhden tähden hotelli, en tiedä missä. Varmasti laadukas. Google mapsin perusteella läävä keskellä kaupunkia, suits me.
It ain't no sin to be glad you're alive
^Sanoisin viime päivien havaintojen perusteella, että foorumibussi kulkee väliä Dublin-Kilkenny-Dublin.
Let go of the little distractions
-
- Lucky Man
Ile kirjoitti:^Sanoisin viime päivien havaintojen perusteella, että foorumibussi kulkee väliä Dublin-Kilkenny-Dublin.
Minä ja tytär majaillaan Best Western Plus Academy Plaza hotellissa joka on kans siinä Parnell Squaren kupeessa, eli ollaan lähellä tuota The Gate hotellia.
Foorumibusiille näyttää tosiaan olevan tarvetta mainitsemallasi välillä, toivottavasti kuski ja sopiva menopeli löytyy.
I'll keep movin' through the dark with you in my heart, my blood brother.
Mites olisi tänne:
http://www.booking.com/hotel/ie/hearns. ... c27;dcid=1" onclick="window.open(this.href);return false;
45 kilsaa Kilkenystä. 1 hengen huoneita vielä kymmenen jäljellä. Perjantaista maanataihin alkaen 120 euroa.
http://www.booking.com/hotel/ie/hearns. ... c27;dcid=1" onclick="window.open(this.href);return false;
45 kilsaa Kilkenystä. 1 hengen huoneita vielä kymmenen jäljellä. Perjantaista maanataihin alkaen 120 euroa.
Ei leiri yhtä naista kaipaa, vai miten se menikään...Laukku kirjoitti:Mä en kestä teitä!!!!!!!!!!! Mäkin haluan mukaan!!! Meniskö joku mun sijasta partsaleirille töihin ko. vkonloppuna...

... we're gonna get to that place
where we really want to go
and we'll walk in the sun
where we really want to go
and we'll walk in the sun