The Rising - paras biisi
- Sausage Finger
- Jack Of All Trades
Re: The Rising - paras biisi
Sunny Day tottakai... ei varmaan tartte selitellä 

Proud Father of The Brothers with Orange Cote D'Ivoire Jacket
The Rising, joka lienee tärkeimpiä ellei tärkein yksittäinen biisi Brucen 2000-luvun tuotannossa.
Miksi kukaan ei ole vielä äänestänyt Let's Be Friendsiä? Tässä upea liveversio tuosta hienosta kappaleesta (joskus mestarikin erehtyy):
http://www.youtube.com/watch?v=f-34PVtW6-s" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=f-34PVtW6-s" onclick="window.open(this.href);return false;
itelle tuo You're Missing on ollut 'kylmät väreet' matskua siitä asti kun levyn kuulin ekaa kertaa, siihen täplä täältä siis.
"Who will save you from the truth of the matter
that your love, though like gold, is gone?
that your love, though like gold, is gone?
- Luckyman63
- Downbound Train
Further on... en edelleenkään tykkää tästä levystä jostain syystä. Muutama hyvä biisi ja muutama huono ja loput siihen väliin.
You´ll never walk alone
Further On, vaikka viime kesän jälkeen myös My City of Ruins on ollut aiempaa useammin kuuntelussa.
Ääni Empty Skylle.
"Put your makeup on, fix your hair up pretty
and meet me tonight in Atlantic City"
and meet me tonight in Atlantic City"
Ääni My City Of ruinsille. Nykyisin jo varmaan kaksoismerkitys, sekä WTC että Sandy tuhojen johdosta.
He travels fastest who travels alone.
Worlds Apart ja myös Paradise on hieno kappale..
Tää Rising on varmaan mun 3 vähiten soinu levy LT JA HT jälkeen, ei vaan sytytä tää levy..
Tää Rising on varmaan mun 3 vähiten soinu levy LT JA HT jälkeen, ei vaan sytytä tää levy..
MrDune
Further On (Up The Road). Se on sen verran kova biisi, että täräyttää aina sukat jaloista. Kuuluu ehdottomasti mun suurimpiin suosikkeihin. Muita mieluisia biisejä on mm. levyn nimibiisi, Mary's Place ja Nothing Man. Kokonaisuutena levy on mun mielestä hyvää keskitasoa.
It's Bo... boycott time!