14.05.2013 Parken, Copenhagen, Denmark
Re: 14.05.2013 Parken, Copenhagen, Denmark
Copenhagen Soundcheck: Light of Day, HIGHWAY PATROLMAN, We Take Care...
Nebraskaa? Voi mään. Uskaltaakohan tämän illan settiä seurata ollenkaan.
I want the whole damn world to come dance with me
Jääkiekkoa sitten vaan seuraamaan...rosie_77 kirjoitti:Nebraskaa? Voi mään. Uskaltaakohan tämän illan settiä seurata ollenkaan.
Now mister the day the lottery I win I ain't ever gonna ride in no used car again.
Ai katos, se tuleekin ihan ilmaiskanavilta! No joo, täytyy katsoa, on vähän mennyt nämä kisat ohi. Ehkä puolella silmällä kurkistan sit settilistaakin välillä.Laukku kirjoitti:Jääkiekkoa sitten vaan seuraamaan...rosie_77 kirjoitti:Nebraskaa? Voi mään. Uskaltaakohan tämän illan settiä seurata ollenkaan.
Eikä saa unohtaa Euroviisujen ensimmäistä semifinaaliakaan.Laukku kirjoitti:Jääkiekkoa sitten vaan seuraamaan...rosie_77 kirjoitti:Nebraskaa? Voi mään. Uskaltaakohan tämän illan settiä seurata ollenkaan.
Sanokaapas muuta. Mutta seurattava on, ja yritettävä jaksaa ajatella, että ne harvinaisemmat biisit, joita mm. tänään tulee, voivat tulla toiseen kertaan sitten vähän myöhemmin, kun itsekin on taas paikalla... (Oma kiertueeni onneksi jatkuu jo reilun parin viikon päästä, kunhan vain tämä kevätflunssa ehtisi parantua sitä ennen.)rosie_77 kirjoitti:Nebraskaa? Voi mään. Uskaltaakohan tämän illan settiä seurata ollenkaan.
Alottas jo, mä en nyt yhtään jaksa tätä lätkää.
Ai niin siellä tulee lätkääkin. Jotenkin ajatukset ollut jossain ihan muualla kuin lätkäkisoissa viime aikoina...rosie_77 kirjoitti:Alottas jo, mä en nyt yhtään jaksa tätä lätkää.
Juuroviisuja pitää kuitenkin väijyä sivusilmällä.
Voih, Highway Patrolman! Lauantaina Solnassa vähän toivoin, että josko soittaisi.mrk kirjoitti:Copenhagen Soundcheck: Light of Day, HIGHWAY PATROLMAN, We Take Care...
Aloittais jo, mä en enää yhtään jaksais odottaa. Lätkästä ei avuksi. Eikä euroviisuista - huh!rosie_77 kirjoitti:Alottas jo, mä en nyt yhtään jaksa tätä lätkää.