UjoPiimä kirjoitti:Kiitos kuvista ja videoista! Mahtavaa jatkaa tunnelmointia näiden välityksellä

Yhdestä kuvasta olen onnistunut itseni bongaamaan. Onneksi vain yhdestä.
Mä olen vähän haihattelija, jolla on vaikeuksia elää hetkessä, joten en kuvannut juuri mitään vaan yritin keskisttyä olennaiseen. Pari hassua kuvaa piti ottaa Brucesta (ja siitä tatuoidusta lihaskimpusta, joka ohjasi meitä sisälle

... Mutku ei näillä hoodeilla näy
tuollaisia miehiä

), että sain kotona esitellä, että tuossa se nyt on ja näin kaukana olin lavasta. Huonohko kännykän kamera ja oma lyhyys myös vaikuttaa, ettei kuvia kannata tänne laittaa jakoon. Mutta te muut olette kyllä saaneet tosi hienoja kuvia, wau ja kiitos vielä!
Hei muuten tuo tatuoitu lihaskimppu mielettömällä irkkuaksentilla tallustelee arjessaan Turun raiteilla

ja jos nyt oikein muistan niin heiluu erityisesti yliopistonmäen tienoolla... ukkokultani tuntee hänet. On kuulemma tuolle puoliskolle viskin auki

Itse luulin ko. herraa Brucen organisaation osaksi, mutta tulipa sekin asia sitten selväksi kun vaahtosin isännälle koko jutusta pittijonotuksineen (ja omasta järkytyksestäni ko semmonen 20+ järkkärinplanttua ei osannut montaakaan sanaa enkkua). Oli kuulemma aikasemmin kysynyt, että onko ukkoni tulossa keikalle ja tämä oli vaan todennut, että vaimo saapi ihan keskenään mennä, mihin tämä lihaskimppu oli todennut, että harmi, olisin ehkä voinut järjestää jotain. Vähänkö annoin palautetta äijällein... olis voinut hiukan vaimolle extraa järkätä

No miehet... ne on joskus tommosia