Tää olis NIIN munkin toive!!! Tee tästä sellainen kyltti josta EI voi kieltäytyä!!Terontius kirjoitti:Minulla taitaa olla se toive: Janey, don't you lose heart.
Kylttitalkoot
Re: Kylttitalkoot
No nyt kun asiaa tarkemmin ajattelen, niin miksikäs ei voisikin ottaa...shannoon kirjoitti:kyllä mä ainakin otan ekalle keikalle katsomoon kyltinMimmu kirjoitti:
The River, Point Blank.... ihania kyltti-ideoita. Empäs voikaan muutakuin kannattaa ja kannustaa teitä, katsomosta käsin kun ei paljon kylttejä vilautella.
- The Rikza
- Downbound Train
Minäkin voisin, mutta aika iso kyltti saisi olla että C2:sta näkyis lavalle ;DMimmu kirjoitti:No nyt kun asiaa tarkemmin ajattelen, niin miksikäs ei voisikin ottaa...shannoon kirjoitti:kyllä mä ainakin otan ekalle keikalle katsomoon kyltinMimmu kirjoitti:
The River, Point Blank.... ihania kyltti-ideoita. Empäs voikaan muutakuin kannattaa ja kannustaa teitä, katsomosta käsin kun ei paljon kylttejä vilautella.
"...we learned more from a three-minute record baby, than we ever learned in school..."
https://twitter.com/TheRikza" onclick="window.open(this.href);return false;
Lakanaan vaanThe Rikza kirjoitti:Minäkin voisin, mutta aika iso kyltti saisi olla että C2:sta näkyis lavalle ;DMimmu kirjoitti:No nyt kun asiaa tarkemmin ajattelen, niin miksikäs ei voisikin ottaa...shannoon kirjoitti:kyllä mä ainakin otan ekalle keikalle katsomoon kyltinMimmu kirjoitti:

- The Rikza
- Downbound Train
Te varmaan tykkäisitte musta siellä ison Hungry Heart-lakanan kanssa41 shots kirjoitti:Lakanaan vaanThe Rikza kirjoitti:Minäkin voisin, mutta aika iso kyltti saisi olla että C2:sta näkyis lavalle ;DMimmu kirjoitti:No nyt kun asiaa tarkemmin ajattelen, niin miksikäs ei voisikin ottaa...shannoon kirjoitti:kyllä mä ainakin otan ekalle keikalle katsomoon kyltinMimmu kirjoitti:

"...we learned more from a three-minute record baby, than we ever learned in school..."
Ei kannata yrittää, mä olen samassa katsomolohkossa ja saatan hetkessä olla takanasi ja sitten...The Rikza kirjoitti:Te varmaan tykkäisitte musta siellä ison Hungry Heart-lakanan kanssa41 shots kirjoitti:Lakanaan vaanThe Rikza kirjoitti:Minäkin voisin, mutta aika iso kyltti saisi olla että C2:sta näkyis lavalle ;DMimmu kirjoitti:No nyt kun asiaa tarkemmin ajattelen, niin miksikäs ei voisikin ottaa...shannoon kirjoitti: kyllä mä ainakin otan ekalle keikalle katsomoon kyltin

Menet siis kohteliaana miehenä pitämään Lakanan toisesta reunasta kiinniKaSTown kirjoitti:Ei kannata yrittää, mä olen samassa katsomolohkossa ja saatan hetkessä olla takanasi ja sitten...The Rikza kirjoitti: Te varmaan tykkäisitte musta siellä ison Hungry Heart-lakanan kanssa

-
- Lucky Man
Dune, sun kyltti on täydellinen jos riveri ja point blank siinäDune kirjoitti:Kuin myös!kristin kirjoitti:Kannatusta täältäkin. Helsingin 2008 jäätävä tulkinta kelpaisi uudestaan.Judanssi kirjoitti:sannaspringsteen kirjoitti:Miten olis Point blank, se olisi musta kyltin arvoinen biisi.
Tätä kannatan!
Voisin vielä oman kyltin toiselle puolelle värkätä jotakin..

I'll keep movin' through the dark with you in my heart, my blood brother.
Miten ois E street shuffle? Kannattajia? 

Joku reipas ja lahjakas voisi tehdä "Backstreets".
Muistanko oikein, ei ole koskaan soitettu suomessa?
Muistanko oikein, ei ole koskaan soitettu suomessa?