Kylttitalkoot
Re: Kylttitalkoot
Ois kyllä kaikkien aikojen läppä kun forumin jäsenet pääsisi yhteisymmärrykseen yhdestä biisistä-ja siellä ois sitten n. 50 samaa biisiä lapuissa...
Uppois kyllä Brucen huumorintajuun!

-
- Downbound Train
This Hard Land sopis tohon tarkoitukseen hyvin.Jomppe74 kirjoitti:Ois kyllä kaikkien aikojen läppä kun forumin jäsenet pääsisi yhteisymmärrykseen yhdestä biisistä-ja siellä ois sitten n. 50 samaa biisiä lapuissa...Uppois kyllä Brucen huumorintajuun!

"So walk tall or baby don't walk at all"
7th and 8th of May 2013: When Finland changed from This Hard Land to Land of Hope and Dreams
7th and 8th of May 2013: When Finland changed from This Hard Land to Land of Hope and Dreams
Kannatetaan!!
Muistetaan sitten olla kylttikäyttäytymisessä fiksuja. Areenakeikoilla kylteillä pystyy helvatan tehokkaasti estämään näkyvyyden lavalle, joten tyyliä pittää olla että ne ovat oikeaan aikaan esillä, eivätkä kokoajan. Silleen viksusti.
mulla oli semmonen vihreellä tekstillä varustettu kyltti, missä i-kirjaimet on nuolia alaspäin. näin jollain toisellakin samastaa piisistä kyltin...Aleksi kirjoitti:Oliko tää se massivinen nuoli? Hyvä.. jos tällä kertaa ei tulis edellisellä keikallashannoon kirjoitti:i'm goin' down kyltti on viiimekesästä vielä tallella
nyt saa tulla edelliselläkin keikalla kun olen paikalla

"Who will save you from the truth of the matter
that your love, though like gold, is gone?
that your love, though like gold, is gone?
Emännän lempibiisi on Into The Fire, tekee varmaan sellaisen (jos ehtii).
Itse vielä pohdin josko tekisi kyltin jossa lukee Walk Like a Man..
Itse vielä pohdin josko tekisi kyltin jossa lukee Walk Like a Man..
Fani Nilsille Kämpin edustalla 15.6.2003: -Hey, do you know when Bruce is coming out?
Nils: No idea, I'm his guitar player, not his dad.
Nils: No idea, I'm his guitar player, not his dad.
-
- Lucky Man
Jomppe74 kirjoitti:Ois kyllä kaikkien aikojen läppä kun forumin jäsenet pääsisi yhteisymmärrykseen yhdestä biisistä-ja siellä ois sitten n. 50 samaa biisiä lapuissa...Uppois kyllä Brucen huumorintajuun!
Joo, vähän samaan tyyliin kun Justin Bieberin keikalla usealla oli kyltti jossa luki "move to Finland" ja sitten se nostettiin sovitusti yhtäaikaa.

I'll keep movin' through the dark with you in my heart, my blood brother.
-
- Lucky Man
mä kannatan tätä kylttiä!!Dune kirjoitti:kyllä mä Turku 2 aattelin RIVER kyltin kyhätä, jos en nyt aivan kentän perälle joudu sitten..
Ekan illan oon katsomon puolella..
Viimeksi muokannut sannaspringsteen, 30.04.2013 9:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
I'll keep movin' through the dark with you in my heart, my blood brother.