Jes. Yksi pohjoisen kundi on tulossa messiin myös. Nicki rimmaa Brucen kanssa.Ile kirjoitti:Tarkoitus on lähteä samalla suunnitelmalla reissuun. Keksitään sitten yöksi jotain kivaa ajankulua.
03.-04. ja 11.05.2013 Friends Arena, Solna, Sweden
Re: 03.-04. ja 11.05.2013 Friends Arena, Solna, Sweden
Me ollaan Kipin kanssa samalla lennollaTerontius kirjoitti: Norwegianin klo 7 lentoko? Sillä itse menossa...onko muita foorumilaisia samalla lennolla?

olikos ketään muita tulossa 2.5. norwegianin klo. 16 lennolla?
"Who will save you from the truth of the matter
that your love, though like gold, is gone?
that your love, though like gold, is gone?
näyttäs tutulta...shannoon kirjoitti:olikos ketään muita tulossa 2.5. norwegianin klo. 16 lennolla?
Tuleeko se pohjoisen poika turkuseenkin ot sorry..teromk kirjoitti:Jes. Yksi pohjoisen kundi on tulossa messiin myös. Nicki rimmaa Brucen kanssa.Ile kirjoitti:Tarkoitus on lähteä samalla suunnitelmalla reissuun. Keksitään sitten yöksi jotain kivaa ajankulua.
Juu tulee.41 shots kirjoitti:Tuleeko se pohjoisen poika turkuseenkin ot sorry..teromk kirjoitti:Jes. Yksi pohjoisen kundi on tulossa messiin myös. Nicki rimmaa Brucen kanssa.Ile kirjoitti:Tarkoitus on lähteä samalla suunnitelmalla reissuun. Keksitään sitten yöksi jotain kivaa ajankulua.
Täällä on vissiin ollutkin jo puhetta tästä mutta pistänpä vielä kysymyksen tähän, eli olen 4.5. tulossa vasta Tukholmaan tokalle keikalle. Miten tuo liikkuminen Arlandasta keskustaan, ilmeisesti se Arlanda Express on se mitä kannattaa käyttää? Menopaluu näkyin olevan 490 kr kun katsoin juuri?
Fani Nilsille Kämpin edustalla 15.6.2003: -Hey, do you know when Bruce is coming out?
Nils: No idea, I'm his guitar player, not his dad.
Siitä on aikaa, kun olen Arlandasta kaupunkiin kulkenut. Mutta silloin kun kuljin, oli bussi reippaasti edullisempi vaihtoehto kuin tuo Arlanda Express. Mutta AE on varmasti huomattavasti nopeampi, joten pittijonoon kiirehtijöiden kannattanee suosia sitä.Thunder75 kirjoitti:Täällä on vissiin ollutkin jo puhetta tästä mutta pistänpä vielä kysymyksen tähän, eli olen 4.5. tulossa vasta Tukholmaan tokalle keikalle. Miten tuo liikkuminen Arlandasta keskustaan, ilmeisesti se Arlanda Express on se mitä kannattaa käyttää? Menopaluu näkyin olevan 490 kr kun katsoin juuri?
It ain't no sin to be glad you're alive
Arlanda Express ei vaan pysähdy Solnassa vaan ne menee suoraan Tukholmaan, mutta ne bussit pysähtyy.
Niinhän se taisi ollakin, olen itsekin tuota bussia käyttänyt joskus. Ajatuksena on mennä ensin hotellille aamusta ja sitten jossain vaiheessa Solnaan päin.kekko kirjoitti:Siitä on aikaa, kun olen Arlandasta kaupunkiin kulkenut. Mutta silloin kun kuljin, oli bussi reippaasti edullisempi vaihtoehto kuin tuo Arlanda Express. Mutta AE on varmasti huomattavasti nopeampi, joten pittijonoon kiirehtijöiden kannattanee suosia sitä.Thunder75 kirjoitti:Täällä on vissiin ollutkin jo puhetta tästä mutta pistänpä vielä kysymyksen tähän, eli olen 4.5. tulossa vasta Tukholmaan tokalle keikalle. Miten tuo liikkuminen Arlandasta keskustaan, ilmeisesti se Arlanda Express on se mitä kannattaa käyttää? Menopaluu näkyin olevan 490 kr kun katsoin juuri?
Fani Nilsille Kämpin edustalla 15.6.2003: -Hey, do you know when Bruce is coming out?