Keikan aloitusbiisi
Re: Keikan aloitusbiisi
Mä tykkäisin aloittaa BTRllä. Se on ollu River-kiertueen bootlegeissa mahtavaa kuultavaa.
Entäpä Sibeliuksen Finlandia? Sekin vois olla mannaa...
Miksi ihmeessä konsertti aloitettaisiin Finlandialla? Perustele hiukan.
I was Bruced and battered, I couldn´t tell what I felt. I was unrecognizable to myself on the seats of HK-Areena 8.5.2013
taitaa Pekka tarkoittaa sitä ns. intro-musaa, kun bändi käppäilee stagelle, vai? Jos ei, niin sitten kyllä tarvitaan perustelujaJaSu kirjoitti:Miksi ihmeessä konsertti aloitettaisiin Finlandialla? Perustele hiukan.

31.07.2012 - when Helsinki turned to Heavenski
"Olen Suomalainen" olis aika siisti.
-
- Downbound Train
Eikös Nilsin pitänyt soittaa haitarilla se Särkkijärven polkka?rane kirjoitti:taitaa Pekka tarkoittaa sitä ns. intro-musaa, kun bändi käppäilee stagelle, vai? Jos ei, niin sitten kyllä tarvitaan perustelujaJaSu kirjoitti:Miksi ihmeessä konsertti aloitettaisiin Finlandialla? Perustele hiukan.

"So walk tall or baby don't walk at all"
7th and 8th of May 2013: When Finland changed from This Hard Land to Land of Hope and Dreams
7th and 8th of May 2013: When Finland changed from This Hard Land to Land of Hope and Dreams
Ja sitten Italian fanit laulaa originellia versiota sävelmästä "L'Italiano"siihen päälle ja taas hävettää, tälleenPassaic kirjoitti:"Olen Suomalainen" olis aika siisti.

Taapsa kirjoitti:"Teuvo, Maanteiden kuningas" tai "Mitä kuuluu Marja-Leena" voisivat olla sellainen Suomalaisuuden tukeva pyramidi jotka löisivät itsensä tämän kansan tajuntaan heti. "Ted, King Of The Road" or "Mary-Leen, How's it hangin'"
Itse olen ehdottomasti "Murheellisten laulujen maa" kannalla.
When I die I don’t want no part of heaven, I would not do heaven’s work well
I pray the devil comes and takes me to stand in the fiery furnaces of hell
I pray the devil comes and takes me to stand in the fiery furnaces of hell
Jepp, se olis huumoria.Taapsa kirjoitti:Ja sitten Italian fanit laulaa originellia versiota sävelmästä "L'Italiano"siihen päälle ja taas hävettää, tälleenPassaic kirjoitti:"Olen Suomalainen" olis aika siisti.. "Teuvo, Maanteiden kuningas" tai "Mitä kuuluu Marja-Leena" voisivat olla sellainen Suomalaisuuden tukeva pyramidi jotka löisivät itsensä tämän kansan tajuntaan heti. "Ted, King Of The Road" or "Mary-Leen, How's it hangin'"

Ei Muumitaloa lukita yöksi, hei MUUUUMIIIarchie60 kirjoitti:Säkkijärven polkka olisi tosi komea aloitus. Eikö Ruotsissakin tullut joku Peppi Pitkätossun biisi aikoinaan, en muista vuotta.