Piru, noo olis olleet upeet lahjat Brucelle!RoCk kirjoitti:^... perkules, olisi pitänyt tajuta tilata myös THL-sadeasut ja saappaat-vieläkö kerkiää
THL PAITOJEN TILAUSOHJEET
Re: THL PAITOJEN TILAUSOHJEET
Erkolla on siellä kasa joululahjapaketteja, joista on varmaan tullut ulos tuo taustalla näkyvä kompressori tai vastaava!
^ No mutta jopas näyttää mukavalta laatikkokasalta 

I turn back for a moment and catch a smile
that blows this whole fucking place apart...
that blows this whole fucking place apart...
Ja kun laatikot tutkitaan, sieltä löytyy 170 fuksianväristä ladyfit XS-paitaa. Sitten ollaan edustavia Turussa.
-
- The Wind and the Rain
Meinasin jo luvata ostaa yhden mutta xs ei sovi päälleKaSTown kirjoitti:Ja kun laatikot tutkitaan, sieltä löytyy 170 fuksianväristä ladyfit XS-paitaa. Sitten ollaan edustavia Turussa.

Helsinki, July 31, 2012 - Once in a Life-time
-
- The Wind and the Rain
Hhmmmhhhh... tuon kompersserin vasemmalla puolella seinään nojaavan kassin sisältö herättää erinäisiä kysymyksiä... 

Helsinki, July 31, 2012 - Once in a Life-time
Oi mä niin odotan foorumin poikien näkemistä pinkeissä (termin saa nyt käsittää kumminko tahtoo) paidoissaanKaSTown kirjoitti:Ja kun laatikot tutkitaan, sieltä löytyy 170 fuksianväristä ladyfit XS-paitaa. Sitten ollaan edustavia Turussa.

... we're gonna get to that place
where we really want to go
and we'll walk in the sun
where we really want to go
and we'll walk in the sun
Onko arviota postitusten aloittamisesta?
Voi Jenni, miten mä saan sut ja mut foorumin tytöt pitämään näpit erossa mun... pikkuruisesta odottavan äidin mahastani?Jenni kirjoitti:Oi mä niin odotan foorumin poikien näkemistä pinkeissä (termin saa nyt käsittää kumminko tahtoo) paidoissaanKaSTown kirjoitti:Ja kun laatikot tutkitaan, sieltä löytyy 170 fuksianväristä ladyfit XS-paitaa. Sitten ollaan edustavia Turussa.!