Peter Ames Carlin: Bruce (Otava)
Re: Peter Ames Carlin: Bruce (Otava)
^ Joo. Noin se menikin. Eli minun moka oli tämä. Olen pahoillani, jos olen johtanut harhaan tahattomasti!
Sama juttu, ymmärsin ensin väärin. Luin kirjan heti ilmestyttyään alkuperäiskielellä ja jätin siksi tämän tilaamatta. Ostan alelaarista joskus.jjvirta kirjoitti:Tuosta se lähti. Minäkin ensin luin tuon niin, että kirjassa on uniikki promosivu, vaikka tarkoittikin että adlibris.com tarjoaa meille etuosto-oikeuttakemihaara kirjoitti:Minä en tätä viitsi enää pitää taskussa. adlibris.com tarjoaa meille etuosto-oikeutta kirjaan uniikilla promosivulla hintaan 23,60 ilman postikuluja.
kirjaan uniikilla promosivullaAN hintaan 23,60 E...
No kyllä se väärinkäsitys tuli korjattua aika nopeesti ennenkuin mitään tilaussivua oli olemassakaan. Eli ei mitään hämminkiä.kemihaara kirjoitti:^ Joo. Noin se menikin. Eli minun moka oli tämä. Olen pahoillani, jos olen johtanut harhaan tahattomasti!
Tilasin tämä(kin) ja on tänään noudettavissa lähipostista. Sain sopivasti (vasta) eilen loppuun alkukielisen version.
Tämä kyllä jää vähäksi aikaa odottamaan lukuvuoroaan, seuraavaksi aloitan Ile Kallion elämänkerran.
Tämä kyllä jää vähäksi aikaa odottamaan lukuvuoroaan, seuraavaksi aloitan Ile Kallion elämänkerran.
"I believe in the love that you gave me
I believe in the faith that can save me
I believe in the hope and I pray that some day
it may raise me above these Badlands"
I believe in the faith that can save me
I believe in the hope and I pray that some day
it may raise me above these Badlands"
^^ Se on 6 kk ja kirja on kympin korissa. Nyt kyllä pyytävät siitä ihan liikaa.Koskarin Suomalaisessa oli muistaakseni 36€.
Mullekin oli tullu sähköpostia, että postiin on kolahtanu tää. Kiva!
... we're gonna get to that place
where we really want to go
and we'll walk in the sun
where we really want to go
and we'll walk in the sun
kemihaara kirjoitti:^ Joo. Noin se menikin. Eli minun moka oli tämä. Olen pahoillani, jos olen johtanut harhaan tahattomasti!
Ei todellakaan haittaa, itse luin väärin

2008 / 2009 / 2012/13 / 2016 / 2023/24
Noin siinä luultavasti käy. Itse tilasin CDONista hintaan 23,90 ja sain kirjan ilmestymispäivänä. Kupittaan Citymarketissa on hinta 29,90 ja Kansallisessa kirjakaupassa n. 32 euroa (alkuperäinen hintalappu oli yli 40 euroa).kemihaara kirjoitti:^^ Se on 6 kk ja kirja on kympin korissa. Nyt kyllä pyytävät siitä ihan liikaa.Koskarin Suomalaisessa oli muistaakseni 36€.
Ei viksusti, mutta rehellisesti.
- Päivänsäde
- Jill Of All Trades
Tuore opus hyppysissä!
Kiitokset kemihaaralle organiseerauksesta!
Kiitokset kemihaaralle organiseerauksesta!
"Well I'm a little down under,but I'm feeling O.K.
Got a little lost on the way.
I'm just around the corner to the light of day"
Got a little lost on the way.
I'm just around the corner to the light of day"
Yippii. Kirja tuli tänään. Juuri sopivasti pääsiäispyhiksi. Ei haittaa jos se tulee joskus alelaariin. Sieltä sitten ostellaan kavereille ja käännytettäville.