Noissa haalareissa on myös se etu, että ei tartte kuluttaa aikaansa bajamaja-jonossa, vaan voi bailata koko konsertin ajan vaikka olisi ottanut useammankin oluen ennen konsertin alkua.41 shots kirjoitti:No just joo.. nyt mä en halua paitaa enkä hupparia mä haluuuuun haalarin. Ei tarvitsisi edes miettiä mitkä kengät sitä jalkaansa laittaisitwister kirjoitti:Nythän vankeinhoitolaitokselta vapautuu juuri paljon haalareita...![]()
![]()
Saisiko näitä oransseina
Mä en oikeen välitä tuosta sinisestä
THL PAITOJEN TILAUSOHJEET
Re: THL PAITOJEN TILAUSOHJEET
When I die I don’t want no part of heaven, I would not do heaven’s work well
I pray the devil comes and takes me to stand in the fiery furnaces of hell
I pray the devil comes and takes me to stand in the fiery furnaces of hell
- Päivänsäde
- Jill Of All Trades
Teille tulee kiire, jos meinaatte saada nuo halarit. Aamulla jo Bruce leskelle ehdotin, että sieltähän varmaan sais nyt halvalla noita työhaalareita. Melkein jo värkkäsin s-postia Keravalle. Jotain mutinaa hankalasta vetoketjusta kyllä tuli Hesarin toiselta puolelta, joten en ihan vielä ostanu...
"Well I'm a little down under,but I'm feeling O.K.
Got a little lost on the way.
I'm just around the corner to the light of day"
Got a little lost on the way.
I'm just around the corner to the light of day"

... we're gonna get to that place
where we really want to go
and we'll walk in the sun
Oliko viime syksynä mahdollisuus täydentävään paitatilaukseen?KaSTown kirjoitti:
Sitten kesän jälkeen voi tilata paidat sisältäen kaikki keikat ja vain tämän vuoden keikat.
Oli kyllä, paitoja tilattiin ennen kiertuetta ja sen jälkeen. Mä en edes muista ulkoa, montako foorumipaitaa mulla on, vaikka mulla on niitä vähemmän kuin monella muulla.
... we're gonna get to that place
"Tullaa kuha keritää", sano entinen parturi. Tilataankin kunhan ehditään. Jos ohjeissa annoitte aikaa 15.3. asti, niin eihän tässä mitään kiirettä ole syytä pitää. Täytyy miettiä se musta väri ihan loppuun asti - tai siis se personointi ja paitojen lukumäärä tässä on oikeasti vähän haussa.41 shots kirjoitti:Tilauksia on tippunut VASTA noin 15 ihmiseltä, Vaikka tilaus aikaa on mukavasti jäljellä, ruvetkaa miettimään vakavasti tilausta, niin saa Erkko aikaa kirjoitella rauhassa laskuja
(vai onko kaikki paidan haluavat jo tuossa)
"Keikkajulisteessa luki:
Good Old Boys, Natural Boogie!"
Good Old Boys, Natural Boogie!"
Nythän mää vasta hokasin että vankeinhoitolaitos lyhennetään VHL, ei tarvitse logoa paljon korjata.twister kirjoitti:Nythän vankeinhoitolaitokselta vapautuu juuri paljon haalareita...
Ihan rauhassa Yucca pieni. Mä vaan herättelen ihmisiä säännölisin väliajoin. ja tulen tekemään sitä jos ei joka päivä niin ainakin joka viikko tilaus ajan loppuun astiYucca kirjoitti:"Tullaa kuha keritää", sano entinen parturi. Tilataankin kunhan ehditään. Jos ohjeissa annoitte aikaa 15.3. asti, niin eihän tässä mitään kiirettä ole syytä pitää.41 shots kirjoitti:Tilauksia on tippunut VASTA noin 15 ihmiseltä, Vaikka tilaus aikaa on mukavasti jäljellä, ruvetkaa miettimään vakavasti tilausta, niin saa Erkko aikaa kirjoitella rauhassa laskuja
(vai onko kaikki paidan haluavat jo tuossa)

THL - Tooga! Parahultaiseen John Belushi tyyliin! Eiks niissä ollu kangasta aiven helkutisti, mahtuis pidemmänkin rundin kiertuepäiväkirja..
Born to ..something..something...something..
back in business.... Noita yksilöinti hintoja vielä, tehdään niin, että max. 10 riviä tekstiä 6,00 ja siitä ylöspäin 12,00. Tämä siis siksi, että tekniikka sisältää paljon hidasta käsityötä. Mitä enemmän pientä pränttiä, sen enemmän joutuu nypläämään.