This Hard Land -logo vuoden 2013 asusteisiin
- Luckyman63
- Downbound Train
Re: This Hard Land -logo vuoden 2013 asusteisiin
Vanhan logon kannalla ollaan täälläkin.
You´ll never walk alone
- marymcwave
- Lucky Man
Vanhalle logolle kannatusääni täältä myös
"The reason I'm running for president is because I can't be Bruce Springsteen."
President Barack Obama
President Barack Obama
Vanhan kannatus hyvä, ei tartte tehdä uutta painotyökalua
Itsekin pidän vanhasta. Tuon URLin voi laittaa esim paidoissa niskaan pienellä tms.erkko kirjoitti:Vanhan kannatus hyvä, ei tartte tehdä uutta painotyökalua
Halusin lähiinnä antaa luoville graafikoillemme mahdollisuuden, mutta mitä turhaa, kun vanha on hyvä.
-KaSTown-
Luulen, että vanha tunnetaan jo aika hyvin maailmallakin. Aika paljon tuli kehuja/kommentteja paidoista viime kesänä.
Just. Veit jalat suustani. Samaa mieltä. komppaan. Jees.SunnyDay kirjoitti:Antaisin ääneni tuolle vanhalle logolle, jos olisi äänestys. Se on jotenkin selvempi, että Bruce ei soittele ihan siellä tekstin takana. Ja tuo .fi on mielestäni turha. Kyllä ihmiset meidät netistä löytää, jos haluavat.
Born to ..something..something...something..
Tietääkö Erkko tai joku muu, että onko tuota THL-logoa mahdollista käyttää omassa, itse tehdyssä tilauksessa? Minä sitä lippistä vielä nimittäin kaipailisin... Tai mistä voisi netistä löytää Bruce-aiheisen lippiksen? Olen yrittänyt etsiä, mutta ei ole osunut silmiini.
The aurora is risin' behind us!
-
- Jack Of All Trades
Olisihan sitä logoa kiva vähän suunnitella, mutta ainakin meikäläiselle viikko on ihan liian lyhyt aika. Oman firman logoa väsäsin yli kuukauden ennenkuin kelpasi. Ja sentään neljä vuotta käyty koulua että pitäis mukamas jotain osata. Ja koska nykyinen logo on ihan ok, niin mitäpä sitä pyörää uudelleen keksimään.KaSTown kirjoitti:Itsekin pidän vanhasta. Tuon URLin voi laittaa esim paidoissa niskaan pienellä tms.erkko kirjoitti:Vanhan kannatus hyvä, ei tartte tehdä uutta painotyökalua
Halusin lähiinnä antaa luoville graafikoillemme mahdollisuuden, mutta mitä turhaa, kun vanha on hyvä.
-KaSTown-
Vanhan logon kannalla täälläkin. On selkeempi.
Jos lippistä kaipaat, niin täältä niitä löytyy!SunnyDay kirjoitti:Tietääkö Erkko tai joku muu, että onko tuota THL-logoa mahdollista käyttää omassa, itse tehdyssä tilauksessa? Minä sitä lippistä vielä nimittäin kaipailisin... Tai mistä voisi netistä löytää Bruce-aiheisen lippiksen? Olen yrittänyt etsiä, mutta ei ole osunut silmiini.